Vraag & Antwoord

Ik heb me aangemeld via het inschrijfformulier voor een evenement. Ben ik dan direct deelnemer?

Nee. Zodra je je hebt ingeschreven via het inschrijfformulier kijken we altijd eerst of de producten|diensten die je wil aanbieden, passen binnen het concept van een evenement. Je ontvangt altijd een definitieve mail van ons waarin staat of je deelnemer bent of niet.

Waar kan ik zien of er nog een plek beschikbaar is op een evenement?

Zolang je nog kunt inschrijven via het inschrijfformulier zijn er nog plekken beschikbaar. ( Zodra je hebt ingeschreven via het inschrijfformulier kijken we altijd eerst of de producten|diensten die je wil aanbieden, passen binnen het concept van een evenement. Ook wordt er altijd gekeken naar diversiteit en exclusiviteit. Per categorie zijn er beperkte plekken beschikbaar. Daarom kan het soms voorkomen dat je op een wachtlijst geplaatst wordt. Je ontvangt altijd een definitieve mail van ons waarin staat of je deelnemer bent of niet. )

Ik heb me ingeschreven in het netwerkbestand. Hoef ik me dan niet meer aan te melden voor evenementen?

Jawel. Inschrijven in het netwerkbestand is geen deelname voor een evenement. Als je in het netwerkbestand staat, dan kan Karsten&Konings Events je benaderen mochten er nieuwe of passende evenementen voor je zijn. Ook kan het zijn dat je een keer een nieuwsbrief ontvangt.

Als ik al een keer heb deelgenomen aan een evenement, heb ik dan voorrang op een ander evenement?

Nee. Omdat er zo veel inschrijvingen binnenkomen zou het niet eerlijk zijn om altijd dezelfde deelnemers uit te kiezen. Ook starters en nieuwe deelnemers hebben zo een kans om op een evenement te staan. Er zit geen persoonlijke bedoeling achter. Slechts een eerlijke kans voor iedere inschrijver.

Waarom kan ik niet deelnemen, maar mijn producten passen wel binnen het concept van een evenement?

De uitstraling van een evenement is belangrijk. Ook het aantal deelnemers in dezelfde productcategorie. Er wordt altijd gekeken naar diversiteit en exclusiviteit. Per categorie zijn er beperkte plekken beschikbaar. Daarom kan het soms voorkomen dat je op een wachtlijst geplaatst wordt.

Hoever van te voren kan ik benaderd worden als ik op een wachtlijst sta?

Tot een dag van tevoren. Het komt zelfs voor dat je op de dag zelf gebeld zou kunnen worden, mocht er een deelnemer niet komen.

Waar kan ik de prijzen voor deelname vinden?

De prijzen voor deelname aan een evenement staan op de inschrijfformulieren. Daarop kun je verschillende opties kiezen hoe je wilt deelnemen.

Hoe groot zijn de kramen?

De kramen zijn 4 meter lang bij 1,10 meter breed. Met een wit dak. Er is geen achterzeil aanwezig. Klik hier voor een tekening met alle afmetingen

Hoe groot is een open plek?

Dit gaat vaak in overleg.

Hoe is de stroomvoorziening geregeld?

De meeste plekken waar Karsten&Konings Events een evenement neerzet is in een bosrijk gebied. Hier is geen stroomvoorziening. Wij zijn geen foodevenement en hebben daardoor weinig (food) deelnemers die stroom moeten afnemen. Hierdoor wordt het huren van stroom heel duur. De huurprijzen zullen dan voor de deelnemers die stroom nodig hebben te duur worden. Daarom werken wij met deelnemers die zelfvoorzienend zijn (gas, aggregaat e.d.). Hierdoor kunnen de kosten laag blijven en zijn alle opbrengsten voor de deelnemer zelf. Op sommige locaties is er wel stroom aanwezig. Dit wordt altijd gecommuniceerd via het inschrijfformulier.

Waar kan ik de Algemene Voorwaarden en de Disclaimer|Privacybeleid vinden?

Onze Algemene Voorwaarden en Disclaimer | Privacybeleid staan op de pagina bij het inschrijfformulier.

Ik ben deelnemer. Wanneer ontvang ik alle informatie?

Een week voor aanvang van een evenement ontvang je als deelnemer de inloggegevens. Hier kun je alle informatie vinden omtrent je kraam of open plek nummer, de opbouwtijden en de plattegrond. Belangrijke informatie zal hier ook aangegeven worden.

Hoe blijf ik op de hoogte van de evenementen?

Via Social Media (Facebook: @bosfair, @karstenkoningevents en Instagram: @bosfair) en via onze website brengen we alle nieuwtjes over een evenement naar buiten. Hou ons dus goed in de gaten via deze kanalen.

Waarom komt het soms voor dat er een prijsverhoging is?

Karsten&Konings Events probeert te kosten zo laag mogelijk te houden. Als er een verhoging is, dan heeft het te maken met het feit dat er een huurverhoging is van de locatie, of dat andere kosten erg omhoog gaan. Hierdoor zijn wij soms genoodzaakt om de huurprijzen|entree iets te verhogen. Anders kan een evenement niet op dezelfde locatie blijven bestaan.

Is er EHBO aanwezig op een evenement?

Ja er is altijd een EHBO punt aanwezig op een evenement. De gezondheid en veiligheid van deelnemers en bezoekers staat voorop.

Is er verkeersbegeleiding aanwezig op een evenement?

Op de meeste locaties maken wij gebruik van een lokale scoutinggroep. Zij zijn getraind in het parkeren en begeleiden van auto's. Zij dienen met respect behandeld te worden en de bezoekers moeten de aanwijzingen opvolgen die zij geven.

Waarom is er geen pinapparaat bij de kassa aanwezig?

Omdat de kosten voor aanschaf erg hoog zijn en de entree laag, is ervoor gekozen om geen pin aan te schaffen. Bij de meeste deelnemers kun je uiteraard wel met je pas betalen. Let op: niet elke deelnemer heeft een pinapparaat bij zich.

Hoe zit het met de aansprakelijkheid van bezoekers?

Bezoeker betreedt de locatie van het evenement op eigen risico. De organisatie is niet aansprakelijk voor enige schade die ontstaat door het betreden van de locatie van het evenement en/of bijwonen van het evenement.

Is er internetverbinding op de locaties?

Op de meeste locaties is er geen wifi verbinding aanwezig. Maar er is wel bereik, dus 3G|4G kan gebruikt worden.

Mogen er honden komen op jullie evenementen?

Ja. Mits aangelijnd.